Friday, December 31, 2010

at home - new year 2011

--EXCITED--bile xdpt tiket bus kt stesen sh alam mmg rase sgt2 kecewa, really2 miss my family. nasib my sista MC then die ajak beli tiket kat bkt jalil n DAPAT! YEAY! n once get into the bus, uikss xramai sgt pon, bus x full ade 6 seat kosong...mmg sah ramai yg blik t.i kt sh alam...2 hrs n 1/2 journey 9pm-11.30pm..smapi je umh dok chit chat wif my mum smbil tgk2 pic kahwin i kt FB, umh mak still b'sepah, about 80% je yg kemas huhu...n yes, mmg i need to spent my day here to clean up my mum house :D

new year??erm..byk yg kene ubah n need to archive huhu xdpt laa nk list sbb semenye unplan, yes my life is unplan, semuanye atas ketentuan Allah, grad,dpt keje,nikah those things were in my dream, i hanye mampu utk b'doa agar semua impian tu t'makbul...biar la semua impian utk 2011 hanye Allah yg tahu heee...n i miss my husband!!! biase la tu tiap2 ari pon i will miss him, dh tu weekend husband n wife...eheh cmne i leh tahan?useha n doa, insyaAllah semua akan hepi n kekal selamenye...

bye all, nk tlg my bro pack adiah for his gf; on her birthday :D 1/1 best eh birthday on new year!!

No comments:

Post a Comment